Lättläst om Sandviken

Här hittar du information om Sandviken skrivet på Lättläst.

Lättläst svenska är i första hand ett hjälpmedel

för alla som har svårt att läsa.

Svårigheter att läsa kan bero på olika saker:

  • Funktionsnedsättning
  • Ovana att läsa
  • Annat modersmål än svenska

Sandvikens kommun

Sandvikens kommun har 3 000 anställda.

I kommunen bor 37 000 personer.

Ta reda på det du vill genom att följa

länkarna i menyn till vänster.

Tyck till om oss

Vad tycker du om våra lättlästa sidor.

Vad är bra och vad är dåligt?

Skicka e-post till oss:
webbredaktionen@sandviken.se

Hjälpmedel

Bokmärk / Dela

Sidan uppdaterad: 2013-09-17

Kontakta sidansvarig:

Sandvikens kommun, 811 80 SANDVIKEN, kommun@sandviken.se, 026-24 00 00