Det ska vara bra för alla att bo i Sandviken.
En del behöver stöd och hjälp i vardagen.
Du som har en funktionsnedsättning och behöver stöd
kan få hjälp för att klara dig i vardagen.
Telefonnummer till receptionen, 026-24 19 40.
Den del av Socialtjänsten som har ansvar för människor i
svåra situationer i livet.
Här finns sju olika enheter.
1. Barn- och familjeenheten 0-12 år
2. Ungdomsenheten 13-20 år
3. Sandvikens Familjecenter
4. Familjerättsenheten
5. Vuxenenheten
6. Ekonomienheten
7. Pangea - enheten för ensamkommande flyktingbarn.
Vi tänker i första hand på vad som är bäst för barnen.
Telefonnummer till receptionen 026-24 15 59.
Här arbetar vi med
Personalen har goda kunskaper inom omsorg och vård.
Vill du komma i kontakt med äldreomsorgen ska du ringa
till kommunens växel telefon 026-24 00 00.
Kontakta sidansvarig:
