Så kontaktar du kommunen

Kommunen arbetar för dig och

alla andra som bor i Sandvikens kommun.

Du är alltid välkommen att ta

kontakt med kommunen

om du undrar över något

eller tycker något.

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.

Telefonnumret är 026-24 00 00

Vi har öppet mellan klockan 8.00 och 17.00

Men mellan den 20 maj och 30 augusti stänger vi klockan 16.00

På lördagar och söndagar har vi stängt.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.

E-postadressen är

kommun@sandviken.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.

Skicka brevet till

Sandvikens kommun

811 80 Sandviken

Internet

Kommunen har en webbplats på Internet.

Adressen dit är www.sandviken.se

Du är på www.sandviken.se just nu

Besök

Du kan besöka kommunen.

Stadshuset ligger på Odengatan 37, vid Jerntorget.

De som arbetar på kommunen

finns i flera olika hus.

Därför är det bäst

om du ringer först

och berättar vem du vill besöka.

Då kan de som arbetar i kommunens växel

berätta vart du ska gå.

Kommunens växel har telefonnummer 026-24 00 00.

Hjälpmedel

Bokmärk / Dela

Sidan uppdaterad: 2012-09-17

Kontakta sidansvarig:

Sandvikens kommun, 811 80 SANDVIKEN, kommun@sandviken.se, 026-24 00 00