Translate

Telefon
Medborgarservice: 026-24 00 00

Besöksadress
Stadshuset: Odengatan 37, Sandviken

Postadress
Sandvikens Kommun, 811 80 SANDVIKEN

E-post
medborgarservice@sandviken.se

Öppettider
Vardagar 08.00-17.00

Inköpskontoret

Inköpskontoret är en central inköps- och upphandlingsfunktion som arbetar för att bygga upp en väl fungerande och smidig inköpsverksamhet i kommunen.

Inköpskontoret ansvarar i första hand för de förvaltningsgemensamma upphandlingarna, avtalstecknande och uppföljningar.

Vi jobbar för att samordna kommunens avtal och inköp, skapa effektiva rutiner internt och externt, sträva efter ett totalekonomiskt tänkande, stimulera miljötänkande vid inköp och upphandling samt att driva införandet av elektronisk handel.

Kontakta Inköpskontoret

inkopskontoret@sandviken.se

Helena Wallbom, inköpschef
026-24 19 31
E-post: helena.wallbom@sandviken.se

Kerstin Karlsson, upphandlare 
026-24 16 83
E-post: finns ej ännu

Sami Heino, upphandlare
026-24 14 89
E-post: sami.heino@sandviken.se

Helén Eriksson, e-handelsansvarig
026-24 24 21
E-post: helen.eriksson@sandviken.se

Vakant upphandlartjänst
026-
E-post:

Sidan uppdaterad: 2017-09-11
Rapportera fel på sidan: webbredaktionen@sandviken.se