Translate

Telefon
Medborgarservice: 026-24 00 00

Besöksadress
Stadshuset: Odengatan 37, Sandviken

Postadress
Sandvikens Kommun, 811 80 SANDVIKEN

E-post
medborgarservice@sandviken.se

Öppettider
Vardagar 08.00-17.00

Upphandlingar

Genom nedanstående länk kan du ta del av aktuella upphandlingar och har möjlighet att lämna anbud.

Sandvikens kommun - Kommerslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunala bolag - kontakta respektive bolag eller ändra upphandlande myndighet till ett bolagsnamn, när du loggat in i Kommers på länken ovan.

För att ta del av direktupphandlingar som görs av Sandvikens kommun, går du till sidan "Direktupphandling" för att registrera dig.

Direktupphandlingar kan även göras via Kommers, varför vi rekommenderar företag att kontrollera eller prenumerera på aviseringar från Kommers. När vi annonserar en upphandling inom ett visst område får ni en avisering från Kommers.

Att hämta förfrågningsunderlag

Sandvikens kommun distribuerar anbudshandlingar elektroniskt genom Kommers Annons. Upphandlingar kan även annonseras genom Opic och Mercell.

Ovan finns länk till annonserna där anbudsgivare kan registrera sig kostnadsfritt för att ta del av informationen.

För att säkerställa vår upphandlingsprocess och att informationen som läggs ut delges samtliga anbudsintressenter vid ett och samma tillfälle, (likabehandling), och inom rätt tidpunkt, så är det av yttersta vikt att anbudsgivare registrerar sig via länken i vår annons. Registrera gärna en mailadress som bevakas, exempelvis info@xxxxxxx.xx.

Frågor om upphandlingen ska ställas skriftligt via Kommers.

Svar och andra uppgifter om upphandlingen under anbudstiden, delges registrerade anbudsgivare via Kommers.

Innan anbud lämnas uppmanas därför anbudsgivaren kontrollera om nya uppgifter om upphandlingen tillkommit.

Mer information om att lämna anbud

Planerade upphandlingar

Här visas de planerade upphandlingarna för 2017 och 2018. Kommunens verksamhet gör att inte alla upphandlingar alltid går att förutse, de upphandlingar som redovisas här är de som är kända för tillfället.

Avtalsområde

Tid

Pågående planerade (ett urval)




Digital elevjournal


Städtjänster Sandvikens kommun

Q3-Q4 -18

Städtjänster Sandvikenhus

 

Mobiltelefoner och tillhörande tjänster


PC - upphandling görs av Inköp Gävleborg


Tolk- och översättningstjänster - upphandling görs av Tierps kommun


Transporter av avlidna


Kommunikationstjänster - upphandling görs av Inköp Gävleborg


Städtjänster


Kommunförsäkring


Fastighets och företagsförsäkring, Högbo Bruk och Sandvikenhus


Värdehantering/värdetransporter




Kommande planerade


Konsulentstödd familjehemsvård vuxen

2018/2019

Koncernkonto/finansiella tjänster


Energideklaration

2018

Faderskapstester

2018

Arbetskläder kompletterande områden

2018

Inkassotjänster

2018

Saneringstjänster

2018 Q3

Livsmedel

2018 Q4



Kommande, ej tidsatta

 

Reklamtjänster

 

Textilier (gardiner mm)


Blommor mm












I denna sammaställning redovisas inte oplanerade upphandlingar eller Direktupphandlingar.

 

 

Hittade du informationen du sökte?

Sidan uppdaterad: 2018-11-06
Rapportera fel på sidan: webbredaktionen@sandviken.se