Translate

Telefon
Medborgarservice: 026-24 00 00

Besöksadress
Stadshuset: Odengatan 37, Sandviken

Postadress
Sandvikens Kommun, 811 80 SANDVIKEN

E-post
medborgarservice@sandviken.se

Öppettider
Vardagar 08.00-17.00

Så kontaktar du kommunen

Kommunen arbetar för dig och

alla andra som bor i Sandvikens kommun.

Du är alltid välkommen att ta

kontakt med kommunen

om du undrar över något

eller tycker något.

Telefon

Du kan ringa till kommunens Medborgarservice.

Telefonnumret är 026-24 00 00

Vi har öppet mellan klockan 8.00 och 17.00

Men mellan vecka nummer 21 och vecka 35 stänger vi klockan 16.00

På lördagar och söndagar har vi stängt.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.

E-postadressen är

kommun@sandviken.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.

Skicka brevet till

Sandvikens Kommun

811 80 Sandviken

Internet

Kommunen har en webbplats på Internet.

Adressen dit är www.sandviken.se

Du är på www.sandviken.se just nu

Besök

Du kan besöka kommunen.

Stadshuset ligger på Odengatan 37, vid Jerntorget.

De som arbetar på kommunen

finns i flera olika hus.

Därför är det bäst

om du ringer först

och berättar vem du vill besöka.

Då kan de som arbetar på Medborgarservice

berätta vart du ska gå.

Kommunens Medborgarservice har telefonnummer 026-24 00 00.

Sidan uppdaterad: 2017-01-05
Rapportera fel på sidan: webbredaktionen@sandviken.se