Telefon
Medborgarservice: 026-24 00 00

Besöksadress
Stadshuset: Odengatan 37, Sandviken

Postadress
Sandvikens Kommun, 811 80 SANDVIKEN

E-post
medborgarservice@sandviken.se

Öppettider
Vardagar 08.00-16.00

För dig som är eller vill bli leverantör till kommunen

Sandvikens kommun vill göra det möjligt för företag att delta i upphandlingar och direktupphandlingar. För oss är det viktigt att nyttja de konkurrensmöjligheter som finns och att utveckla marknaden. Här har vi samlat information för dig om är eller vill bli leverantör.

Hur säljer jag min vara eller tjänst till er?

Är du intresserad av att bli leverantör till Sandvikens kommun? Prenumerera på våra upphandlingar och direktupphandlingar via Kommersannons Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. eller håll ett öga på pågående och avslutade upphandlingar.

Avtal

Sandvikens kommun har ett stort antal avtal. Vissa hanteras av oss på Inköpskontoret. Du kan se våra aktuella i vår avtalsdatabas.

Fakturor till Sandvikens kommun

Sandvikens kommun arbetar för att alla fakturor till staden ska vara elektroniska. Det minskar vårt arbete med att skanna fakturor, gör det lättare att följa upp våra inköp och är bra för miljön.

Läs här om hur du skickar fakturor till oss.

Saknar betalning

Har du gjort ett arbete eller levererat en vara till Sandvikens kommun och inte fått betalt i tid? Kontakta i första hand den som beställde varan eller tjänsten och kolla vad som hänt, eller inte hänt.

Direktupphandling

Om det inte finns något ramavtal och värdet av inköpet är under drygt 600 000 kronor per år görs ofta direktupphandling av den beställare som behöver.

Läs mer om direktupphandling

Kontakt

Har du frågor kring ditt avtal med oss? Kontakta oss gärna på inkopskontoret@sandviken.se eller ring 026‑24 00 00 där Medborgarservice tar emot ditt samtal och hjälper dig vidare.

Sidan uppdaterad:
Rapportera fel på sidan: medborgarservice@sandviken.se