Translate

Telefon
Medborgarservice: 026-24 00 00

Besöksadress
Stadshuset: Odengatan 37, Sandviken

Postadress
Sandvikens Kommun, 811 80 SANDVIKEN

E-post
medborgarservice@sandviken.se

Öppettider
Vardagar 08.00-17.00

Vilka rättigheter har jag som konsument?

Alla är vi konsumenter och alla är vi ute och handlar. Ofta går det rätt, men ibland går det fel. Vad gäller då? Det är alltid klokt att skaffa sig information innan man köper något eller ingår ett avtal.

Konsument Gästrikland är en opartisk verksamhet som ger dig som privatperson vägledning i vilka rättigheter och skyldigheter du har som konsument. Hit kan du också vända dig om du har behov av budget- och skuldrådgivning. Läs mer på Konsument Gästriklands webbsida.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Hallå Konsument är en oberoende vägledning genom Konsumentverket. Dit går det bra att vända sig med frågor om köp av nya och begagnade varor och tjänster, reklamationer och andra frågor som kan uppstå till dig som konsument. Läs mer på Hallå Konsuments webbsida.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan uppdaterad: 2019-12-04 07.00
Rapportera fel på sidan: medborgarservice@sandviken.se

Julklappar vid julgran