Startsidan för Sandvikens kommuns webbplats

Anmälan som förenings­administratör

Ett nytt system som startar upp den 1 februari kommer att göra det enklare för din förening. Vi behöver redan nu uppgifter om dig som ska administrera din förenings ansökningar om bidrag, bokning av lokaler och hantering av uppgifter i föreningsregistret.

I det nya systemet kommer du som föreningsadministratör att behöva legitimera dig med bankID och kan sedan bland annat söka bidrag, hantera föreningens uppgifter i föreningsregistret och hantera bokningar av lokaler.

I systemet kan du som vill enkelt söka lediga tider, boka samt göra ändringar på befintliga bokningar direkt i systemet. Det blir också enklare att få en överblick över vilka lokaler och anläggningar som har bokningsbara lokaler. Du kan även ge behörighet till andra i din förening att administrera olika delar av verksamheten i egenskap av till exempel bokningsansvarig, kassör och ordförande.

Har du frågor eller vill ha mer information?

Kontakta Medborgarservice

Gör din anmälan

Uppgifter om föreningen


Ange i formatet XXXXXX-XXXX
Jag godkänner att föreningens uppgifter får publiceras och visas i föreningsregistret * (obligatorisk)
Jag godkänner att föreningens uppgifter får publiceras och visas i föreningsregistret


----
Mina uppgifter som föreningsadministratör


Ange i formatet YYYYMMDDXXXX (12 siffror utan bindestreck)